fy på mig

asså jag suger på att uppdatera den här jävla bloggen alltså..
iaf, har varit ledig hela veckan så det har inte hänt så mycket! har degat här hemma eller hos frida:) jag är hos frida hela tiden känns det som! trivs där. hon gör mig glad :)

sen så har gabbe och jag har inte flyttat än tyvärr, hyresvärden är dum i huvvet och så jäkla seeg, men vi har skrivit kontrakt och flyttat förhoppningsvis in senast första april. flyttar vi in senare så blir det dubbelhyra och det har vi inte råd med, särskilt inte om vi ska kunna köpa divansoffan jag kollat in på chilli med massa kuddar i! världens finaste soffa! sen blire ny tv, data och småprylar när mina pengar rullar in:)

här kommer lite bilder som är tagna hos frida en fredagskväll

kollar gamla skolkataloger














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0