förbannad&arg

jag skrev värsta långa inlägget igårkväll om våran hyrevärd och hela historien om honom men det försvann och jag orkar inte skriva det igen. men jag kan säga såhär att han har lurat oss och fått oss att betala dubbelhyra nu! jag ringde honom igår och tala in ett riktigt argt meddelande till honom på hans mobilsvar. gabbe ringde också till nån hyresnämd och dit kan man ringa om typ hyresvärden inte sköter sig, iaf så hade vi inget bevis på det så dom kunde inget göra, men då har jag o gabbe sagt att vi ska hämnas på ett riktigt omoget sett. vet inte hur vi ska hämnas en men det kommer vi på !

nu sitter jag i köket hemma hos mam o pap. har lekt med kattungarna typ hela dagen sen var jag o pappa i gusum o handlade mat till kvällen!

 här kommer en bild på en av kattungarna som gabbe tog förut idag:


och kom igen nu vänner! vilken hårfärg ska ha nu i vår/sommar dåå!?

blond eller..

brunettt eller kanske den mörkröda jag har idag ?nå?

Kommentarer
Postat av: Matillda

ÅH fy fan vilken söt! :D ge miiig. haha

2010-03-13 @ 14:21:36
URL: http://enterthemworld.devote.se
Postat av: Alice

Rött som du har idaaag!! Du är så SNYGG i det!

2010-03-13 @ 14:48:25
URL: http://alicedockner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0