lostnörd

jag har egentligen slutat blogga som ni kanske märkt. men jag bara måste skriva av mig om min känslomässiga dag.

joo, jag såg sista avsnittet av lost..   innan ni ens tänker vilken tönt jag är så måste jag säga varför.
det har varit min favoritserie sen den började, men jag sluta kolla på den efter säsong 3 för det börja hända massa jag inte förstod så jaag tänkte ta en paus o sen se serien från början. o det gjorde jag för kanske 3 månader sen och jag är sååå glad att jag gjorde det! sista avsnittet var såååå fint, alla pusselbitar föll på plats ! jag tjöt seriöst när jag såg sista avsnittet.

ni som inte har sett lost eller ni som kanske såg det men sen slutade se det för det blev lite knepigt, SE DET!
ni kommer vara lika nöjd som jag!

men vad ska jag nu se när det är slut? alltså ärligt så är jag inte sugen på att se nån annan skitserie. jag skaa nog se lost från igen.

meeeene det vara bara det jag ville säga om nån undrar varför jag kommer deppa nu i nåra veckor.
okej hejdå



Kommentarer
Postat av: Alice

Haha tööööönt!!

2010-06-12 @ 14:19:04
URL: http://alicedockner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0