vadannarsskullejagskriva?!

tänkte göra ett sånt här töntigt test eller vad det är så jag blir trött o kan somna nån gång.


Höger- eller vänsterhänt: vänster
Humör just nu: irriterad
Favoritgodis: typ mintchoklad
Är det nåt du absolut inte äter: marsipan
Kläder just nu: morgonrock
Musik just nu: edward sharpe & the magnetic zeros(trorjag?)
Vad sa du senast: jag kan inte sova!
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då:kanske 70talet
Sommarplaner: badabadabaabdabdbabdba
Fisk eller badkruka: bådeoch
Saft eller alkohol: är inte sådär jätte förtjust i saft så det får väl bli alkohol
Hur många kuddar sover du med: bara 1 gabbe har haft bort min andra schööna kudde på arvikafestivalen i somras. vill inte haaaa nån annaaan
Favoritväder: jag är en vintertjej men just nu får jag faan i mig välja sommar&sol
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: vet inte
Spelar du nåt instrument: nej
Morgon- eller nattmänniska: nattmänniska
Sparare eller slösare: bådeoch
Bästa film: mångamånga! men just nu typ i love you man, inglorious basterds
Tror på liv på andra planeter: hoppas jag inte
Kommer du ihåg din första kärlek: såklart, jag är ju fortfarande ihop med haan!
Älskar du henne/honom fortfarande: ehhh ja!
Har du några homosexuella vänner: ja
Tror du på mirakel: vene
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: jaaaaa
Ser du dig själv som tolerant mot andra: ja nej jaaa? nope ja
Ser du på kärleken som ett misstag: naaee
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 1-2
Bio eller promenad: bio
Är du kittlig: ja! låt mig va!
Snarkar du? nej men jag sparkas
Stjärntecken? skorpion
Rädd för insekter? spindlar
Äckligaste insekten: spindlar
Största svaghet: jag är för snäll
Det här är jag bra på: alfapet
Bästa bok?   är jag töntig om jag säger twilight?? ja det är jag! nää jag vet inte
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
stanna tiden
Vad vill du jobba som? vet inte. kanske konstvetare eller tapetserare
Chips, morötter eller godis? godis
Pizza eller hamburgare? pomme från mcdonalds
Skriver du dagbok? tänkte ta bort bloggen och skaffa mig en dagbok istället
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? inte pierca mig iaf. men mer tatueringar blire när pengarna rullar in.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) säg en person som är lika pedant som monica i vänner! JOO JAAG . städar varje dag
Gungar du på stolen? nae tror inte det
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? absolut
Vilken hand håller du gaffeln i ? vänster
Är du rädd för blod? nej
Saltar du på maten? ja
Gillar du att sjunga? ja, men bara då jag är själv! rena mariah carey liksom
Anser du att du är stark? hahahaha
Brukar du sola? nej
Vad gör du om du får hicka?hickar?
Röker du? då jag festar så följer ciggen med
Snusar du? nej
Använder du knark? nej, varför?
Kaffe, te eller inget? kaffeochte


jöpp nu blev jag uttråkad och trött
gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0