nattblogga

jag kan inte sova. har för mycket tankar i huvvet. jag börjar bli väldigt nervös när det gäller min ekonomi och mina planer inför framtiden. t.ex så vill jag resa maaassa innan jag fyller 25. HUR FAAAN skajag hinna det ?!?! och så det där jävla körkortet som hatar mig. jag är sååå äckligt nervös att gå tillbaka till körskolan igen och lägga ännu mer pengar på körkortet. jag fick iaf av pappa i julklapp att han betalar resten! men jag hatar det ändå! jag kommer aldrig klarat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111   har redan lagt typ***** späään påt så man kan säga att jag suger på att ta körkort . när jag tar det så ska jag iaf INTE fira. faaan i helvete att jag firar ett körkort jag kämpat hur länge som helst för o aldrig klarar det. pinsamt..

aja nu till nått positivt: jag o gabbe åkte till frida o fredrik idag och drack mängder av kaffe och spela alfapet. jag tycker om frida och fredrik. aallltid när jag kommer hem till dom blir jag så glad och blir som ett barn. bra vänner detdära. synd att vi inte hänger så ofta som jag vill:/
och en annan positiv grej är att jag ska förhoppningsvis träffa sofie på söndag. henne träffar man aldrig längre :( jag saknar våra "festa till halv 7 på morronen fester" i ringarum och järngängets spökrundor bl.a. det var roliga tider som jag brukar tänka tillbaka till .



hitta en bild på mig och min pappa från julafton! jag älskar min pappa! han är lika barnslig som jag. vi kan liksom sitta och ta kort o göra skitfula grimaser och skratta till vi får magont. <3

gabbeluttpuss

han får avsluta inlägget! pös

Kommentarer
Postat av: Sofie

äntligen har du skrivit i bloggen :) det har jag saknat!! skriv mer!!!!! du kommer klara körkortet, tänk positivt bara! jag tror på dig :) o vi ska fira när du får det !!!!!! vi kan fira med en "stannauppetillhalv7fest" om du vill??!! saknar oxå när vi JÄMT hängde!!!! undrar varför det inte är så längre :( men på söndag ses vi, då ska vi göra en grym plåtis :):) puss <3

2010-01-08 @ 11:31:33
URL: http://makeupbysofie.blogg.se/
Postat av: coooorrny

ja om det gäller att festa till halv 7 så är jag på:p haha saknar dig massa och vi ses på söndag!PUSS3<3<3<3<3

2010-01-08 @ 13:49:12
URL: http://sassyminx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0