helgen!

hejhejlängesen!

har inte orkat blogga men ska berätta lite om helgen! i fredags åkte vi hem till ringarum, där blev det gooood mat, på spåret och skavlan! sen höll jag mig vaken till kl2 och kollade på hope for haiti! på lördagen började jag o pappa med en långpomenad med betty, städning och ännnnu mer gooood mat sen när mamma kom hem så blev det räkor, ost och annat gott, sen såg vi på golden globe award som pappa hade spelat in! och när vi skulle sova så såg jag att screen actor guilt award gick direktsänt på kanal 9, så det blev ännu en sen kväll/natt för mig! jag är jävligt besatt i galor måste jag säga! jag tyckte iaf att inglorious basters borde ha vunnit fleeer priser!

igår åkte vi tillbaks till norrköping och såg på johan falk och åt after eight. och idaaag så har jg städat, gått promenad med betty OCH börjat plocka inför flytten! Ni som inte visste så ska jag o gabbe flytta IGEN! vi ska flytta till porten brevid där vi bodde förut! en 2:a på 67kvm och diskmaskin! det är fan det bästa! diskmaskinen! sen balkong och ett eget duschrum! :)

tyvärr så kan jag inte lägga in bilder nu när datan blivit seeg!
pöss


Kommentarer
Postat av: Matillda

Men blää, hundjävel ;)

2010-02-02 @ 19:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0