godkväll!

alltbra? själv så äre heelt ok! är seg och ser inte fram emot morgondagen! ska upp tiidiigt! ska på möte med min jobbcoach på studiefrämjandet. har ju inte direkt gjort nåra framsteg.. men men! har ju sagt att jag ska ta i körkortet först som jag kanske har inom en vecka!!!!!?! börjar redan bli nervös! klarar jag inte det denna gång så lägger jag fan ner allt. nää det gör jag inte men jag kommer väl känna att jag vill göra det!

en annan grej som jag tycker är lite läskigt är att i lördags så lekte jag med betty och hon bet tag i min arm som hon brukar göra när vi leker men den här gången så bet hon liite hårdare, gjorde ett litet hål i min arm och ett stort jävla blåmärke som har gått från gulgrönt till blått och nu rööött och en jävla bula äre av det hela! gabbe tycker att jag ska till vårdcentralen och kolla så det inte är inflammerat eller nått.
har tagit bild på blåmärket men datan är ju som sagt för seg! så lägger in bild om nån vecka då internet är normalt igen! eller så kanske jag bloggar via mobilen lite senare och lägger in en bild! ska prova, har ju aldrig bloggat med mobilen.
aja.
i helgen stannar vi kvar i stan! blir nog en tripp till åby och till gabbes moster, blir nog mysigt! dom har ju typ världens finaste hus också! MY GOD!

nu ska jag förbereda mig inför sängen!
PÖss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0