depp

depp som i deppig eller depp som i johnny depp?

depp som i deppig tyvärr.
känner mig väldigt ledsen,arg och rädd. vet inte vrf jag är rädd, men jag är arg för att betty är jobbig som faan. jaag vet att det är en hund, en väldigt duktig sådan, men jag är inte van med hundliv och jag föredrar och kommer alltid älska katter mer! så det så! och jag är ledsen för jag har fått tråkiga nyheter och saknar livet i ringarum! jag har också väldigt ont i min kropp efter inatt:s måste ha legat i nån helkonstig ställning inatt för jag kan knappt röra mig.. aja, finns ju större problem i världen så man ska väl inte klaga men jag bara måste skriva hur jag känner och mår.

nu ska jag nog sova, imorrn äre party, fast utan dricka för min del! det är slut på det! typ nån vecka till ..

hejdå


Kommentarer
Postat av: Alice

Jag älskar också katter!!!!!!!!!!!111

2010-01-30 @ 15:30:24
URL: http://alicedockner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0