mycketbrahelg

hejhej! nu vare längesen igen! har varit i ringarum där internet har varit ur funktion, men ska sammanfatta helgen lite snabbt! jag och gabbe åkte hem i torsdags, i fredags följde jag med pappa till lkpg, vi träffade min farmor och vi åkte till ikea, sen på kvällen åt vi pappas bästa plankstek, drack vin och firade mitt körkort. på lördagen åkte vi till skeppsgården och slappa och på söndagen åkte vi tillbaka till stan OOOCH vi såg på avatar. skiiiiiitbra film!

förresten så har jag inte nämnt att vi såg skitbra filmer förra veckan som jag måste rekommenera! vi såg the timetravelers wife, where the wild things are  och 500 days of summer !

puss


Kommentarer
Postat av: Alice

ÅÅh! Din pappas plankstek!! <3<3<3<3<3<3<3

2010-02-09 @ 12:41:44
URL: http://alicedockner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0