entråkiguppdatering

sitter och funderar vilken säsong entourage är i egentligen.. ska kolla imdb!!
sitter också och småkollar på joy divison på 1:an, men det är snart slut..
jag var också hos veterinären idag med betty och betty hade noskvalster så det blev 2 sprutor till henne och jag blev 700 spänn fattigare! kan ni fatta?! 700 spänn för 2 jävla sprutor! sen så ska hon dit igen om 2 veckor och få en till, så då kommer det ryka mer pengar:( nu ska jag sova och jag ska försöka göra en rolig och lång uppdatering imorgon!
puuussgonaatt

min katt sören

och jag o systrarna dockner, jääävligt äcklig bild dethära, hahah

Kommentarer
Postat av: Alice

HAHAHAHAHAH!!! aaaaah vad roligt vi hade den kvällen!! det gör vi om nån gång!!:D:D

2010-02-09 @ 23:21:42
URL: http://alicedockner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0