badnews

yes, jag har dåliga nyheter. våran data har pajjat:( det är drf jag inte har bloggat och det går inte blogga från min telefon heller tyvärr så det kommer vara dåligt med uppdateringar här framöver! men så fort jag får tillgång till data så ska jag blogggga!

jag o gabbe är hemma i ringarum nu! dööskönt att vara på landet igen! men vädret är inte lika kul..

förresten så tankade jag bilen ensam idag! låter töntigt men jävligt läskigt måste jag säga! min vän sofie edström har berättat om en fobi hon har för att tanka bilar och jag tror jag också har det!!
 iaf om gabbe lärt mig så gåre fel ändå!

skiiiiittråkigt inlägg jag vet !

puss

Kommentarer
Postat av: Sofie

bra gjort, duktig du är :) jag hatar fortfarande att tanka, och varje gång jag måste så får jag panik :( bland det värsta som finns :( vi måste ses snart <3

2010-02-22 @ 13:15:47
URL: http://makeupbysofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0