kommerintepåenrubrik

Hur läger man in bild? Försökte lite igår men det gick inte så nån får gärna berätta hur man gör. Samma sak när det gäller länkar. Betyder det att jag är korkad när jag inte vet hur man gör eller?? :s

Idag tog jag en redig sovmorgon som jag ångrar nu när jag vet att det blir mörkt snart, sen efter att jag hade gått upp så gick jag direkt till hundgården med Betty. Där vänta samma härliga gäng tanter som jag brukar sitta med i hundgården, dom är mycket trevliga och vi pratar om allt möjligt.
Ikväll ska jag hem till Matillda och se på Desperate Housewives som vi numera brukar göra varje tisdag, också mycket trevligt! Matillda och jag är väldigt lika. Vi har jämt samma problem vi brukar prata om, hon har bra musiksmak och vi har båda sett anna books tuttar före och efter. MYCKET TREVLIGT!

Jahopp men det här med bloggande går ju bra. Kanske inte skriver så roligt men det är ju bara för att jag sitter hemma hela dagarna, me nmen ni behöver inte läsa sen. Tycker bara det är skönt att få skriva av sig lite!

okej, hejdå

Kommentarer
Postat av: gabbe

sluta blogga:(

2009-11-24 @ 14:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0