heje!

ÄR GLAD! JAG ÅKER TILL STOCKHOLM IDAG! Jag ska nämligen åka o hälsa på snyggaste kusinerna! Jag åker halv 5 med tåg med min storebror som ska hem. Vet inte riktigt vad vi ska göra, men det blir iaf lugn utgång ikväll och imorrn middag o brakutgång!!WOP

Idag är jag också uppe med tuppen! Hade tvätttid kl7, och så har jag inte sovit inatt, har varit för exhalterad och bara haft körskola i huvudet eftersom det är snart teoriochuppkörningsdagen! Säger inte när för om jag inte klarar det så vill jag inte att nån ska veta!

I onsdags storhandlade vi! Så nu är frysen full och det är såå jävla skönt! O JUSTE! Idag ska jag också hinna åka till Sofie på hennes jobb för hon ska sminka mig!

Jäpp! Det var det!

Pöss


Kommentarer
Postat av: Frida

Sådär Cornelia! Nu är JAG äntligen nöjd med din svartvita blogg. Färg är SÅ HIMLA svårt att jobba med tycker jag. Hoppas du blir nöjd när du ser rusultatet! Puss och Kram Frida

2009-11-30 @ 18:49:53
URL: http://iamexposed.blogg.se/
Postat av: Sofie

hej snygging :) fan va kul att du har bloggg med :) hoppas smkinkningen gick hem i sthlm o att du hade skoj :D måste ses snart igen!!! fin bloggdesign du har med!! måste hitta nån som kan hjälpa mig emd min :p hehe. puss <3

2009-11-30 @ 21:18:00
URL: http://makeupbysofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0