varning!deprimerande inlägg

jag har inte uppdaterat på länge men det är bara för att jag har varit upptagen och igår var mitt livs värsta dag. har nog aldrig varit så besviken, ledsen och arg på mig själv.  jag tror att jag var väldigt ond i mitt förra liv för tydligen så förtjänar jag inget gott i detta liv. jag är FORTFARANDE arbetslös (är också jävligt trött på dom som klagar över att vara arbetslös i typ 1-2 månader. liksom testa 1½ år istället!!) SEN så förtjänar jag inte att vara lycklig, jag är faaaattttig, jag går upp i vikt, jag failar på uppkörningen . jag hatar livet kan man helt enkelt säga. '
jag älskar iaf gabbe, min familj/släkt oooch nåra vänner . jäpp

Kommentarer
Postat av: sofie

jag älskar di o jag tycker att du är bra! saknar dig, och gumman, hur många missar inte uppkörningen?! du är långt från ensam!!!!du tar det nästa gång, bit ihop o kom igen och ge INTE upp! du är bäst!!! ha nu en skön kväll o glöm uppkörningen o blicka vidre mot nästa då du klarar den! puss <3

2009-12-11 @ 17:21:47
URL: http://makeupbysofie.blogg.se/
Postat av: BättanBäst

Jag har en kompis som körde upp 5 gånger. Du klarade ju iaf teorin, det klarade inte jag på första! Du kommer klara det där, boka in en ny tid direkt barre ;) PUSS

2009-12-12 @ 17:12:28
URL: http://klyv.blogg.se/
Postat av: alice

sötnos! du kommer fixa det och du är visst värd att vara lycklig! sankar dig. tycker vi ska hitta på nåt nån dag :) Puss

2009-12-12 @ 17:18:35
Postat av: lovisa p

håller med dig om det där med att folk klagar om att det är jobbigt att vara arbetslös i några månader. jag har varit lika länge som dig. och DET ÄR JOBBIGT! och vad synd för dig att du inte klara uppkörningen, kämpa på<3

2009-12-15 @ 17:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0