hejtråkigablogg

har inte bloggat på ett tag men jag tycker inte det är roligt. jag ska nog köpa mig en dagbok istället, då slipper man oroa sig för stavfel, och personers åsikter.

idag är det dagen innan julafton och vi håller på för fullt här hemma i ringarum med maten, städning och sista julklapparna att slå in! till mormor har jag köpt en jääättefin ram som är från mig o simon, så vi piffa till oss tidigare idag och så tog gabbe kort på oss som vi ska ha i ramen :) blev lite flumkort men fick fram en hyfsad bild efter ett tag:p

nu ska jag göra det numera traditionella julgodiset! pöss


simon och jag  tidigare idag





den slutgiltiga bilden:



Kommentarer
Postat av: tovedocknerrrr

hejcorneliahejhejhejhiii

2009-12-23 @ 15:50:48
Postat av: cornelia

ehejehejehejtovehejehjejkl!!!!

2009-12-23 @ 16:39:42
URL: http://sassyminx.blogg.se/
Postat av: lovisa

fina&roliga kort på er:) och jag håller med om att skaffa en dagbok, mycket bättre tycker jag:)

2009-12-29 @ 00:11:39
Postat av: cornelia

ja, jag lägger nog ner denna blogg inom kort. det var heller inte kul att blogga:p

2009-12-29 @ 16:48:10
Postat av: Louise - Ur mitt eget perspektiv

Cornelia!

Blir alltid så glad när jag ser dig på bilder (& irl så klart!)

Gullunge! Du ska se att körkortet är ditt snart, allt kommer lösa sig.

:)

2010-01-08 @ 16:48:13
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0