dålig uppdatering

stockholm var great! har nog aldrig haft så kul där! jag är lyckligt lottad att ha så underbara kusiner!
vi var ute både fredag och lördagen på soap bar, solidaritet och village. och jag måste säga att tydligen ska man behandla taxichaufförerna som skit där:p hahah! jag gjorde också sämsta valet på lördagen! jag tveka om jag skulle med till village lördagen också men valde att ta taxin hem. OCH VAD MISSADE JAG DÅ?!? JOO! hanna och jessica festade loss med kanye west! det kunde ha varit jag!:(:(:(:( inte för att jag lyssnar på honom, men ändå!!1:(

snart ska jag till körskolan, plugga och köra! wish me good luck!

jessica jag och hanna på village
jessica jag o hanna på village


vi på solidaritet



PÖSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0